Slå kramper i, uden de bøjer

Er igang med at sætte lidt wire fast med kramper (ikke klammer) på terrassen og har søger et fif til at slå dem i uden de bøjer til siden eller op/ned (det er jo asymetriske, da den ene ende er lidt længere end den anden)

Har prøvet bruge en lidt større syl og press huller først for at styre den, men synes altid de ikke kommer lige i.

At bruge en spidstang til at holde med, er ikke en mulighed grundet pladsen, samt det er helt tæt ved mine hardyplanks/brædder, så kan ikke bare slå, da risikoen for at beskadige dem er stor.

Kan må få en holder/guide til at styre dem når man slå dem i?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har haft held med at sætte søm i klemme mellem tænderne i en kam. Jeg har også engang brugt en magnet (f.x en magnetisk bitholder) til at styre søm og klamper.


Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"

Dan H => prøver at se om jeg har noget magnetisk eller lignende

S. Fabrin => Det med jeg ikke ramte præcist, er derfor jeg spørger om fif
Kramper er den bedste mulighed, da der ikke må fylde meget, efter det er fastgjort.

Prøv med et tyndt stykke fladjern eller en plademejsel. Du hænge et antal kramper ned over kanten på fladjernet, og presser dem i din skruestik, så "benene" bliver parallelle. Det gør det meget lettere at slå dem i (for os amatører).


Søren O

Søren O => Tak, prøver det.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis