13 polet stik på bil defekt

Hej jeg er den heldige ejer af en seat toledo fra 2014 med et 13 polet trailer stik men når jeg sætter min trailer efter bilen er der kun lys i højer side venstre er helt død Ingen blinklys baglys eller bremse lys har prøvet med 2 andre trailere og det giver samme resultat har også prøvet min trailer på anden bil der virker det hele.. er helt lost. Håber i kan hjælpe.. PS. Det første indlæg glæder mig til at høre om der er nogle gode forslag


Mvh Jokke

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis ellers poler er i orden i stikket, og ledningen ind i stikket er i orden, så er det ikke så svært. På VW sidder der en enhed der sidder på bilens kommunikationsbus. Denne placeret bagerst i bilen (det må være den samme som på min Octavia 2014), den styrer det hele. Det kan jo være den der er røget eller....  Der står et VW reservedelsnummer på boksen, det kan du prøve at skrive ind i ebay.de, og så se hvad der kommer frem fra tyskland. På min satte jeg den som beskrevet i manualen, i føresiden under måtten bagerst. Det nemmeste er at følge ledningen. Der er også muligheden at en sikring er røget. Der er mere end 1 sikring til at drive boksen, husker jeg tydeligt. Alt hvad jeg skriver er kun gældende hvis det er originalt system fra Hella der er sat i køretøjet.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Polobjørn, tror du styreenheden er gået i selvsving ?

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Hej beklager jeg ikke lige fik afsluttet min tråd PeterR skrev at der er mere en 1 sikring til trailerstikket så gik i gang med at se på sikringer og bingo der var fejlen så er oppe og køre igen Tak for hjælpen 

Mvh jokke 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis