Hegn - stabilgrus

Jeg skal til at lave et hegn med 1 på 2 beklædning, der skal være 1,85 m højt. Jeg har derved læst flere steder, at det er en fordel at blande jorden op med stabilgrus, hvis jorden omkring er fast, for at det derved også fungerer som et 'dræn' omkring stolpen (det skal siges at jorden i det øverste lag er løst, men længere nede bliver det mere leret).

Jeg ville derved høre om der evt. er noget andet jeg kan bruge i stedet for stabilgrus, da stabilgrus typisk bliver solgt i big-bags, men da jeg umiddelbart slet ikke skal bruge så meget, håber jeg på at kunne finde et alternativ.


Mvh

David

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Hvis du har en trailer så kan du hente et læsfuld nedknust beton  ude på Amager. Her i Løgstør betaler vi 50kr for et læs på en enakslet trailer. Man læsser selv. Men ring for en sikkerheds skyld og hør om de sælger i løs vægt. Husk at når du fylder omkring stolperne så kun 10-15cm ad gangen og stampe godt. Jeg har selv brugt et stykke lægte og så stampet ved at slå på enden med en klaphammer.   https://abnedrivning.dk/kontakt-ab-nedrivning/


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis