eksamensopgave

Er der nogle der ligger inde med en gammel eksamensopgave fra tømreruddannelsen matematik 4 hovedforløb er jeg den glade modtager  findeløn gives

Hilsen kimsan

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Var det ikke meningen, at du selv skulle løse opgaven? Hvad er matematik spørgsmålene, måske er der nogen her, der kan hjælpe med en løsning.


fase

Det var så ikke det, dit spørgsmålet gav indtryk af. Det gav indtryk af, at man lige skulle have en let løsning på opgaven. Har du prøvet at gå på biblioteket eller søge på nettet efter opgaver. I øvrigt er der en hjemmeside med navnet matematikfessor, som har opgaver i flere niveauer. En ide kunne være at sætte din søn ind i Pythagoras lære om retvinklede trekanter. Det er noget, der bruges inden for håndværk.

Nu ved jeg ikke om din søn går på teknisk skole, for så kunne de måske hjælpe med en opgave.


fase

Hans spørgsmål gav slet ikke mig indtryk af det. Men mit råd er at bede din søns underviser eller studievejleder om sidste års eksamensopgave. Det vil de helt sikkert gerne hjælpe med.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
christiannielsen skrev den 18-04-2018 12:52:35

Hans spørgsmål gav slet ikke mig indtryk af det. Men mit råd er at bede din søns underviser eller studievejleder om sidste års eksamensopgave. Det vil de helt sikkert gerne hjælpe med.

 Mit svar var afledt af, at det ikke er første gang et lignende spørgsmål bliver stillet, og hvor opgaven var at få en færdig løsning. Jeg hjælper gerne med en løsning og forklaring på hvordan.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis