Trægulv laver lyde

Jeg har pludselig fået et lidt besynderligt problem. Mit trægulv (planker), er begyndt at lave nogle lidt underlige lyde - som om det står og 'klikker', nogle gange meget andre gange lidt. Det lyder lidt som om det drypper, men det har jeg tjekket og det kan det simpelthen ikke være.

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor det er startet eller hvor det præcist kommer fra - nogle forslag? Det skal siges at lyden kun kommer når der ikke er nogen der går på gulvet.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du varme i gulvet ? 

Jeg kan nogen gange vågne, fordi jeg hører det som om der drypper vand i badeværelse. Det er let gulv med varmefordelingsplader, og et par gange har jeg stået op, og hver gang viser termostat at der er lukket op for gulvvarme. Det har ikke været der her i vinter, men da er gulvvarme jo også stort set i gang hele tiden. ( Jeg skruer ned på fremløbs temperatur ) 

Jeg regner med at det er pex slanger der "vandrer" i varmefordelingsplader. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Nej ingen varme i gulvet - det er en gammel københavner-lejlighed, så de er nok ligget der en hel del år. Det er godt nok lidt underligt som det bare er opstået pludseligt

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis