Kommentarer til projekt: Pluskapel

Her samles kommentarer til projektet: Pluskapel

Kommentarer vises både her og på projektet.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Når kablet skal helt om i bagagerummet, vil jeg da foreslå at trække den bløde ledning under bunden af bilen. Husk at montere sikring på ledningen tæt på hvor du tilslutter i motorrum.


Søren O

Jeg har i gamle dage monteret mobiltelefoner i biler. ( det var dengang et mobilanlæg kunne koste 28-35000 kr. ). Der løsnede vi altid det plastik skjold der sidder i forbindelse med dørpanel. Derunder kan trækkes mange ledninger. Det kan sidde med nogle "dybler" hvor man skal skubbe den midterste del ned med en lille dorn, så går det løs. Ved montage igen pilles denne midter dorn ud og trykkes i efter montage.

Men helt generelt (uden at kende specifik mærke) så er jeg ret sikker på at der er forberedt / trukket + ledning om til anhænger stik.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Kabler til anhængertræk er ikke trukket i nyere biler i VAG gruppen. Det hele ligger i Hella sættet når man køber det. Man skal så samme vej som der beskrives fra ev, op til den interne sikringsboks, her sættes så nye sikringer i. Ja der er sket noget siden vi satte mobil enheder under førersædet i borgmesterbilerne...

Husk der skal een eller anden dims på ledningen, hvis vi er ude i et bufferbatteri til eks. anlæg, så du ikke bruger batteri bag i som start batteri. Så får du pludselig en ufrivillig panel varmer der vil noget i den uønskede kategori. 

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis