Skuffer til skab med låger

hej

Vi har overtaget et hus, hvor køkkenet har flere skabe med låger, og ingen skuffer. 

Vi mangler skuffer, da det bare giver en bedre udnyttelse af pladsen, og mindre irritation i dagligdagen.

Er der nogen med erfaring i at lave/købe indvendige skuffer til skabene?


 -------

tilflytter til det midtjyske

--------
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ved ikke præcist hvad du spørger om. Men hvis du kan finde ud af hvem der er producent/forhandler af skabene, så kan du måske købe skuffer med fronter der passer til.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
christiannielsen skrev den 13-04-2018 10:57:25

Jeg ved ikke præcist hvad du spørger om. Men hvis du kan finde ud af hvem der er producent/forhandler af skabene, så kan du måske købe skuffer med fronter der passer til.

 

Det er Svanekøkken - men jeg vil ikke bruge mange på et køkken, jeg ikke selv er speciel vild med.

Men jeg fandt i mellemtiden dette

https://www.ikea.com/dk/da/catalog/...#/30357951

http://cdon.dk/hjem-have/vidaxl-udt...-p40990498

https://www.silvan.dk/domestic-bakk...01-9673134




 -------

tilflytter til det midtjyske

--------

Okay, så dit spørgsmål skulle have lydt: Ved nogen hvor man kan købe billige indbygningsskuffer til et svanekøkken?

Det kunne du heldigvis selv svare på. Held og lykke med projektet :)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
christiannielsen skrev den 13-04-2018 13:47:46

Okay, så dit spørgsmål skulle have lydt: Ved nogen hvor man kan købe billige indbygningsskuffer til et svanekøkken?

Det kunne du heldigvis selv svare på. Held og lykke med projektet

 Hejsa

Tak for det.

Men jeg synes nu ikke der fejlede noget med det oprindelig spørgsmål.

Det behøver ikke være til Svanekøkken, da alle køkkener har standardmål (her 60cm) ;-)


 -------

tilflytter til det midtjyske

--------

Nu du selv har sagt det sidste ogsaa, saa kan du vel ogsaa selv konkluderer, at du med f.eks. ikea laager kan skifte udseenet paa dit koekken ogsaa, og ikke er bundet til de laager der er nu!


 

Annonce

Ja, men så bliver udgiften også en anden.

Jeg er nu heller ikke sikker på at de har samme højde. Men det er ikke så meget lågerne der er problemet, mere de manglende skuffer.


PS. Husk lige at se smileyen ;-)


 -------

tilflytter til det midtjyske

--------

Jeg synes at høre at Ikea er stort set det eneste du ikke skal vælge. Det passer ikke med standard køkkener. 

Nummer 2 link du selv har fundet er det eneste jeg kan se mål på, så det er stort set det eneste interessante efter min mening.

Ellers skal du vide at Svane ogTvis er samme fabrik, er en del af TCM group  og at andre danske køkkenfirmaer stort set kører med de samme skuffer


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis