Google my maps

Hejsan.

Er der ikke en herinde der på godt gammel Dansk, kan forklare hvordan jeg får et kort jeg har tegnet en rute på i Google my maps, lagt over på min hjemmeside. Link eller lign. 

Mvh Ole

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan prøve at "skrive" din skærm ud som en PDF fil i stedet for din printer. PDF filen kan senere konverteres til JPG eller andet billedformat med eks. GIMP eller lignende billedmanipulerings program. Desværre får du ikke en F****** stor opløsning da den ikke bliver større end din skærms. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Oh Google my map er lidt anderledes end den normale Maps, hvilket jeg har overset. Men prøv og kig denne video, der bla. viser hvordan du sætter et link op til brug på egen webside: https://www.youtube.com/watch?v=fLhyr5MGi2g 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Takker. har set den på youtube., skal så bare lige finde ud af at føre kort, eller link over på min side, som forøvrigt er   www.sy-damen.dk hvis nogen skulle være nysgerrig.

Mvh Ole


autoole skrev den 30-03-2018 18:23:05

Takker. har set den på youtube., skal så bare lige finde ud af at føre kort, eller link over på min side, som forøvrigt er   www.sy-damen.dk hvis nogen skulle være nysgerrig.

Mvh Ole


Kunne godt forestille mig det kan være lidt svært og få det hele til at "spille" sammen, især hvis det er første gang

 Nu var jeg så nysgerrig Ole. Men Sy-damen viser sig desværre fra den tvære side og tillader ikke besøg.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Åhh det er en http side, derfor virker den automatiske linkkonverter her på forum ikke længere. Den rette adresse er:  http://www.sy-damen.dk/439247608


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Zoom ind på den del af kortet du vil have kopieret, Tryk på knappen prt-scn (print screen) på keyboardet, sidder ofte tæt på numlock, delete med flere.

Åbn paint, højreklik på den blanke baggrund, indsæt/Ctrl+v.

Nu kan du klippe og gemme som billedfil.

Upload.



Elektronikteknikeren

Takker Nitter og Gregersen.

Det kort jeg refererer til er lavet i Google my maps, og ville gerne at det kunne ses på hjemmesiden, og at men kunne bruge zooooooom knappen og zome ud og ind fra hj. siden, men ved ikke om det er muligt.

Mvh Ole

Jøps, Manner ;0)))  så er der kort på. Takker for hjælpen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis