Faldstamme = Olie lignende stads .. What to do?

Hej alle,

Vi er i gang med at få etableret helt nyt køkken - Og i den forbindelse er jeg gået i gang med at kigge på vores faldstamme. Jeg synes vi har haft rigtig mange lugt gener fra faldstammen, som jeg ikke ønsker at vi skal have med over og opleve i det nye køkken, og dertil har vandet haft svært ved at løbe fra vasken. Jeg har derfor været ude og investere i en højtrykrenser med en slange på 8 meter som kan føres igennem faldstammen. 

Og hertil kommer spørgsmålet så : Da jeg startede var det næsten umuligt at få slangen igennem og alt det vand der kom retur var olie sort, og havde samme tykkelse som olie. Nu har jeg brugt godt og vel 1 time på at stå og hive slangen op og ned, og det vand der ligger i røret nu er helt klart og proppen lader til at være væk. Kan jeg roligt samle det hele igen,
eller skal jeg være bekymret over at det første nærmest var olie?


På forhånd tak og god påske!

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville ikke være bekymret, det er et ret normalt udseende på det snask, som gennem årene aflejrer sig i afløbsrør, når det har fået fred længe nok.

Lugtgenerne skal vandlåsen lukke af for, det vil normalt altid lugte/stinke fra en faldstamme, da der er fri forbindelse videre ud i kloakken. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis