For stort hul til trampolinen

Vi havde brugt masser af tid på at finde frem til den helt rigtige trampolin for vores familie, en nedgravet Flatground fra Berg Ø430...

Da murerne var og skrabe haven af, fik min mand dem til at lave hullet til trampolinen med deres maskine, han fik dem desværre bare til at lave hullet ligeså stort som selve trampolinen, så nu er der ikke nogen kant trampolinen kan ligges af på. 

What to do? Nogen der har prøvet det?

Kan man godt komme jord retur i hullet og “stive siderne af”?

Jeg er bare bange for at det ikke vil holde - vil så gerne have at det bliver rigtig godt. 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, i fylder jord i hullet langs kanterne, men det skal stampes ordentligt f.eks. med en pladevibrator for hver ca. 10 cm. jordpåfyldning. Kanterne må gerne være lidt skrå, så er de "selvafstivende". Hvis der ikke skal fyldes så meget jord på som pladevibratoren fylder, så graves der lidt ind i de nuværende kanter, så der bliver plads til vibratoren.

Hvis jorden er meget fugtig, kan det være nødvendigt at drysse lidt sand på jorden, inden der vibreres.

God fornøjelse -også med trampolinen.


Søren O

Hej.

Muligvis er det min fantasi som er begrænset, for den rækker ikke til at forestille mig at det ville holde med en rå jordkant som trampolinen ligger an på. Som skal holde til at man hopper på trampolinen. Jeg ville helt klart lave et palisadeværk rundt som passer til kanten af trampolinen og så fylde stampe jord ned hvor der mangler.

Hvor dybt er hullet? Nå ok søgte lige på den og kan se at der er et stativ som den står på nedgravet. Alligevel ville jeg nok lave en eller anden form for kant så jorden ikke skrider ind i hullet.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Vores børnebørn har naturligvis sådant udstyr. De 2 af dem er nedgravet, og hullet er lige så stor som trampolinen. Den står så ned i bunden af hullet på sine normale ben. Det er sådanne bøjler typer. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Der er ikke ben på en berg, ikke hvad jeg kan se.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 

Faa fat i et saet ben til den, det er ultimativt det bedste.

Naest bedst er at lave en ramme med stolper som trampolinen kan ligges ned paa, men det er i sidste ende lige saa dyrt som at koebe benene til den.


 

Annonce

Jeg har en Berg InGround der efterhånden har stået på kanterne af hullet på sine 15 cm ben i 5 år. Det virker bare. Den har ikke givet sig på nogen måder. Det virker bare... Så fyld jord på kanterne og stamp det godt. Så vil jeg også mene den holder de næste mange år. 


 

Tak for alle fine indlæg. 

De er begyndt at putte lidt jord på igen, og køre det til med en pladevibrator. 

Så skal det nok blive super fint

Holder det? Vi har samme problem 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis