Køb af trægulv i Sverige

Hej,

Jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med at købe (bestilte) byggematerialer i Sverige.

Vi skal have købt et trægulv til en tilbygning. Jeg overvejer at købe det i Sverige, da de har et langt større udvalg i mørke trægulve som vi gerne vil have, til en langt lavere pris (ca. 35% billigere).

Problemet er hvordan vi får det bestilt. Hvis vi bestiller via nettet kræver det en selvfølgelig en svensk leveringsadresse, men spørgsmålet er om man kan få det leveret til byggemarkedet (bygghemma.se) og så hente det der?

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der skal du nok tage fat i forhandleren, og høre dem om de ikke kan levere det til Danmark, og hvad prisen er for det.

Der findes massere af svenske butikker/forhandlere/internetshops som levere til Danmark. Så giv dem et kald, eller en mail.  

Hvis du køber med "afhentnign i butik", så kan du jo selv vælge hvor i sverige du vil hente, men så kommer der jo både brændstof og bro-pris oveni din indkøbs pris.

Tyskland er også en mulighed for at få fat på billigere bygnings materialer, men det er selvf. endnu dyrere i transport hvis du er bosiddende på sjælland.


 

Tak for svar :-) Jeg checker det ud.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis