Alder på Siemens opvasker

Hej

Er der nogen hvidevare kyndige der ved om man kan se alderen på en Siemens opvasker på typeplade?

Modellen er sk34262sk/17


Venlig Hilsen
Rønbo
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tænker at det er den model der hedder se34262sk/17 og ikke sk34262sk/17 ved ikke præcist hvor gammel den er men fandt den på en side der er dateret 2011 så mon ikke den er 8 -10 år gammel. Og hvis du er i tvivl om det kan betale sig at reparere den, hvis det er det du ska” bruge alderen til så skal den ikke koste mange hundrede kr, personligt ville jeg ikke bruge så meget som 100 kr hvis en opvasker er mere end 5-6 år gammel....

Hov ja det er sk og ikke se

Nej det var med køb for øje, det er svært og vurdere end pris, uden og have lidt info om alderen på maskinen.

Og syntes mit eget googleri ikke førte mig meget tættere på nogen alders indikation.

Men jeg siger mange tak for hjælpen


Venlig Hilsen
Rønbo

som udgangs punkt kan det ikke betale sig at købe hård hvidevare brugt med mindre prisen er VIRKELIG billig en ny opvasker kan fåes fra ca. 2000 og opefter og så vil den med al sandsynlighed bruge væsentlig mindre strøm mindre vand og vaske mere rent :-)

tegningerne til maskinen står der 2009 på så ca 9 år 

hvad fejler maskinen ?


<p>&#160;stave fejl er gratis</p>

Det var en maskine jeg kiggede på til min kæreste, til hendes lejlighed indtil, vi flytter sammen.

Så maks et årstid den skulle køre.

Og i følge ejer fejler maskinen ikke noget, men som frost skriver så skal man være forsigtigt med og købe brugt hårdehvide vare.

Så jeg bare interesseret i at vide alderen på maskinen, den må unægteligt have kørt noget mere end en som kun er et par år gammel, som kan fåes for et par hundrede mere (hvis man er heldig).


Venlig Hilsen
Rønbo
Annonce

du ku jo også overraske hende, med en side af dig hun måske ikke kender: Køb en opvaskebalje og børste og vask op for hende. Det gir frygtelig megen goodwill.


 

Hehe det gør jeg allerede

Var mere for at hun skulle have det nemmere når jeg ikke var der, og evt aflaste en allerede hårdt prøvet fyr under hans besøg


Venlig Hilsen
Rønbo
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis