icloud đŸ˜€âšĄïžâšĄïž

Jeg er ny pÄ iPad,og har ikke lukket for icloud i tide. Nu har jeg brugt de 5 gratis GB,og kan ikke finde ud af at slette sikkerheds kopierne. Er der et lyst hoved der kan hjÊlpe?

Lotte


 

14 svar
 FÞlg trÄden
Annonce
Annonce
Annonce

For lige at spÞrge ind til det der driller, har du kun ipad eller har du ogsÄ andre apple produkter?

Sikkerhedskopierne ved jeg ikke lige hvad du mener med! MĂ„ske du skriver i apples skriveprogram page og har slĂ„et icloud drive til, sĂ„ gemmer den det oppe i skyen i icloud. 

Du kan adminstrere din icloud, ved at gÄ pÄ icloud.com. Eller opret en konto, husk at gemme dit apple id et godt sted.

TilkÞb til mere lagerplads pÄ icloud, sÄ du gÄr fra 5gb til 50gb koster 7kr/mdr. Det er mÄske en ide!


Problemet er at min sidste sikkerhedskopi fylder alle 5GB,og selvom jeg har overfÞrt alle mine foto til en ekstern harddisk for at lave plads,bliver det ikke registreret af Apple. Jeg hÄbede at jeg kunne lave en mindre sikkerhedskopi pÄ det grundlag,men det gÄr ikke. PÄ Apples iclouds hjÊlpe side stÄr der at man let kan gendanne fra sin sikkerhedskopi,der stÄr bare ikke hvordan.


 

Lav en lokal backup pÄ din computer, via Itunes. Det gÞr jeg, fordi jeg ikke gider at betale for ekstra plads.

Hej Illisher

Jeg er absolut ikke en computernÞrd,sÄ hvis jeg Äbner Apps og opdateringer i itunes,er det sÄ der der bliver lavet en backup?


 

Det er lige til. se billederne jeg har vedlagt, de viser det ganske nemt. SĂ„ har du din backup liggende lokalt pĂ„ computeren. SĂ„ skal du bare lade vĂŠre med at miste bĂ„de computer og telefon pĂ„ samme tid    SĂ„ kan du altid gendanne  


Annonce

Ja,det ser ikke sÄ svÊrt ud,men den mulighed findes vist kun pÄ en computer ( mac) og ikke pÄ min ipad 4, 10.3.3 , ØV


 

Super med et godt rÄd fra lllisher, hÄber det hjÊlper dig.

Du skriver at du har overfĂžrt alle billeder til en ekstern harddisk, men har du ogsĂ„ slettet dem pĂ„ din ipad? Eller iCloud? 

Hvis du logger ind pĂ„ icloud.com kan se se hvor meget plads du bruger pĂ„ billeder og video. 


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbÄd, have og hus.

Hej Jesper

Som jeg skrev tidligere,er alle de billeder jeg har overfÞrt til haddisk stadig i icloud,og jeg kan ikke lave en ny sikkerhedskopi sÄ lÊnge de ikke bliver slettet der. Det er ikke fordi jeg er interesseret i at lave en ny sikkerhedskopi,mere fordi jeg gerne selv vil bestemme hvad der kommer i skyen. Jeg har lukket for icloud nu,sÄ jeg kan beholde lidt privatliv.


 

NÄr du har lukket for icloud og kun har det liggende pÄ din ipad, kan du sÄ ikke, gÄ ind pÄ din icloud.com konto og sÄ slette de billeder der ligger i skyen?

Som nogle skriver det er ogsÄ vigtigt at have back up af sine billeder, men kan sagtens forstÄ du vÊrner om dit privatliv.

Der er yderligere 4 indlÊg i trÄden.
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og fÄ fordele



Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis