Kommentarer til projekt: Tandlægeskræk

Her samles kommentarer til projektet: Tandlægeskræk

Kommentarer vises både her og på projektet.

Skibby Tandlægehus
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu er det jo en lavdetselv side. Men gratis reklame for egen virksomhed har mange ansigter. Det er ikke tilladt ifølge LDS regler.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

der er en tandlæge i vordingborg der er expert i tandlægeskræk ,du kunne jo kontakte ham og høre hvordan han gør


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Den eneste tandlægeskræk jeg lider af, er når de stikker mig regningen.  


Vi prøver igen, i morgen --

den største skræk for tandlægen, er da frygten for regningen bagefter !  


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Annonce

det var vi enige om !!


Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jeg har fjernet projektet og flyttet teksten ind her. Det hører ikke til som et projekt (og er på kanten af reklame)...men der er allerede kommet nogle sjove svar og dét her billede kan gøre det mere LDS-relevant       


I øvrigt: Hos min tandlæge har de et fjernsyn i loftet, som man kan ligge og kigge på, mens de ommøblerer munden. Jeg har tænkt på om de mon nogensinde tjekker hvad der vises på dén kanal de har valgt (de kigger jo aldrig lodret op i loftet). Kunne være morsomt, hvis de viser en gyserfilm, mens man forsøger at tøjle sin angst for tandlægen     


Mvh. AllanE

Og en anden god ide, som giver en mere uformel stemning:


Mvh. AllanE

udlever nogle træringe/kugler - i forbandt - som man kan pille rundt med, imens tandlægen piller med tænderne..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Der var  en tandlæge på østerbro som havde et fadølsanlæg ståede i venteværelset til fri afbenyttelse mens man ventede på at komme til , det gav rolige og nemme patienter , med til historien som er sandfærdig er at tandlægen godt selv kunne lide godt glas øl.

Måske han havde patientskræk .

Desværer er han gået på pension , men nu er ideen givet videre.


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis