Reparation og maling af revne i betonloft

Hej Alle jeg håber i kan hjælpe.

Hvordan reparerer jeg denne skade i loftet? Det er et betonloft. Hvad er det gullige mellem betonen og den hvide maling? Der er ikke tapet opsat på loftet.

Skal jeg bruge letspartel og herefter male dette? 

Den ligner, at jeg skal påføre den gullige masse og derefter male direkte på den?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du skriver"en gullig masse"måske kunne det være en hæftegrunder.Hvordan er skaden opstået,er det en mekanisk skade,eller har det selv løsnet sig ?


bh

Skaden er sket, da jeg har taget en ledningskanal ned. Kanalen var opsat med dobbeltklæbende tape

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Altså kan man regne med,at pudset sidder fast.Jeg ville,som du skriver,spartle med  letspartel,og derefter male.Du skal nok regne med,at der bliver en mindre farveforskel,men hvis du bruger en lille malerulle,og udjævner,bliver forskellen ikke så synlig.


bh

Ja pudset sidder ret godt fast, så jeg vil nok forsøge med letspartel og så male et par gange 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også