smeg ci65mvdk3. Ovn slukker under opvarmning.

Hej.

Vi har dette Smeg ci65mvdk3 gaskomfur hvor ovnen pludselig er begyndt at slukke af sig selv under opvarmning. Jeg har læst mig frem til at det kunne være et problem overophednings sikringen. Denne har jeg nu skiftet men problemet er der stadig.

Komfuret slår fra sammen med det lille display med klokken osv. Derefter går der cirka fem minutter og komfuret tænder igen. Gasblussene virker stadig under dette.


På forhånd tak!

Morten


Morten
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

tag bagbklædningen af og tjek om der sidder et hvidt firkantet stik oppe i højre øverste hjørne .skild stikket ad og se om der er et af benene der er brændt.hvis der ingen stik er kan det kun være dit ur der er def


<p>&#160;stave fejl er gratis</p>

Hej. Michael. Nej keg har desværre ikke løst problemet. Hvis du finder ud af hvad der er galt nu du meget gerne skrive! 


Mvh. 

Morten


Morten

Tak for svaret Morten. Jeg har nu bestilt en ny overhedningssikring, som jeg venter på at få leveret. Tvivler på at det hjælper, men et forsøg værd. Skriver om det virker :-)

Mvh Michael

Hej igen. Jeg fik skiftet overhedningssikringen, men gjorde ingen forskel. 

Komfuret var 12 år gammelt så besluttede at skrotte det. Det ville koste mellem 1750 og 2500 at reparere (hvis det kunne repareres...). Så har købt nyt i stedet.

Okay tak skal du have! Fandt du ud af hvad der var galt eller er det prisen for at få en tekniker ud? 



Morten

Nej fandt ikke ud af hvad der var galt. Det var bare prisen for en tekniker. Jeg forklarede problemet over telefonen.

Okay det er bare helt i orden. Tak for det ihvertfald! 


Morten

Velbekomme. Håber du får fixet dit!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis