Motor går ujævnt

Hej. Har en Köhler comand 26 hk der går ujævnt. Vil ha lagt en video op af Det, men hvordan gør jeg det? 😃

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du tjekket oliestanden på motoren ?



Vi prøver igen, i morgen --
claus1989 skrev den 13-03-2018 13:13:45

Hej. Har en Köhler comand 26 hk der går ujævnt. Vil ha lagt en video op af Det, men hvordan gør jeg det? 😃

 Du kan ikke lægge en video på forum her men må ty til eks. YouTube og smide linket i stedet.     



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Vil i øvrigt gerne se et billede af karburatoren fra siden, hvis muligt. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Vedhæftede filer:
Vedhæftede filer:

https://youtu.be/6N6rZP4LD3Q

Takker Claus. Vil gætte på en afrensning samt smøring af stangtrækket, der er en del af motorens regulator,  kan hjælpe på tomgangen. Jeg formoder ikke at motoren går ujævnt når den får lidt "havre", men kan naturligvis tage fejl.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Du har ganske ret 👌😉 når den skal arbejde, kører den ganske fint. stangtrækket, hvor finder jeg denne? 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis