Gulvafløb, ny rist og vandlås

Som en lille let opgave er jeg i gang med at skifte vandlås og rist i bryggerset i huset men men men......

Jeg har købt en Purus FlexiNood, har problemer med låsen tørrer ud, til at erstatte den gamle grå plast vandlås, som ligner denne på en prik gammel lås. Den gamle lås har teksten Maxiflex 2000 PP 100 mm skrevet i bunden.

Den nye vandlås er meget stram når jeg sætter den i, brugte lidt sulfo til at få det til at glide bedre, men stadig noget besværlig. Burde jeg være bekymret eller anvende en anden pakning?

Den nye vandlås har en adapter ring og besked om at ringen skal anvendes på afløb med VVS.nr.153445-XXX, hvordan finder jeg ud af om ringen skal fjernes?


1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har været nede og snakke med forhandleren, som lovede mig at låsen skulle være lidt stram at sætte i og der eventuelt skulle bruges noget sulfo til at få den til at glide nemmere i.

Jeg har brugt et lille minut på at få låsen i, og det ser ud til at den med lidt møven passer som den skal. Adapter ringen blev droppet, da den bare lavede en fjollet kant der ikke passede til noget.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis