Extra varme i garage værksted

Hej alle prøver lige igen 

Da jeg har en garage hvor jeg kun har en 15 grader ville jeg gerne ha mere varme på, tænker en el radiator eller en på vand , hvad ville det ca koste Extra i forbrug hvis man skal holde en 22 grader 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kommer an på,hvor stor garagen er,og hvor godt den er isoleret.


bh

Så vil en gasvarmeovn fint slå til,og fint varme garagen op.Jeg bruger garagen som hobbyrum,og anvender den kun når jeg er der.Strøm er nok den dyreste løsning.


bh

Jeg ville jo gerne kunne holde 20 grader fast derude, så en gas ovn er ikke løsningen , tænker en radiator der kobles på fyret er den billigste løsning

Hvis du uden videre kan koble en radiator på det eksisterende anlæg,er det den billigste løsning.


bh
Annonce

Det kan jeg, men jeg er bare itvivl hvad det koster og ha sådan en kørende 

Hej. fik du svar på dit spørgsmål? Jeg er selv i de tanker om at bygge en garage. Og er selv i tvivl om hvad man gør? om der skal en radiator op, med fjernvarme. eller hvad der skal gøres?

Hvis garagen skal på centralvarmen, mener jeg der er nogle lovkrav. Bla. må rum temp. netop ikke være over 15 gr. med mindre garagen har klimaskærm (isolering) der opfylder visse lovkrav.   

Hej 

Har i fået løst jeres udforing med varme ? Jeg har selv lige lukket og isoleret min 40 kvadratmeter garage. Der er sat en radiator op i min hobbyrum som er tilsluttet fjernvarmen. 

Hvad tænker i.? Trække rør fra den, og så sætte en god stor radiator op i garagen, eller skal man sætte en varmepumpe op ? 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis