Kommentarer til projekt: Ombyg stålbåd til husbåd

Her samles kommentarer til projektet: Ombyg stålbåd til husbåd

Kommentarer vises både her og på projektet.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

1: - Må den bruges til husbåd, der hvor den ligger?..

2: -Hvis punkt 1 = ok - så ryd op

3: - ryd meget mere op.. ellers har du ikke overblik..

4: Tænk så, hvad dine prioriteter er (undskyld jeg tænker.. studerende - København - ejj hvor smart/fint at have husbåd, i stedet for dårlig lejlighed.. men.. jeg tænker lige denne artikel https://www.familiejournal.dk/livsh...-husbaaden), som jeg var inde og kigge på, efter en personlig reaktion med skimmel..)
5: gør det ordentligt og grundigt.. det du gør..
6: Og.. God arbejdslyst - og god vind..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

1. Ja, det kan den godt, men desværre studerer jeg et andet sted i landet end den befinder sig. 

Tak for hintet, ift. at jeg skal være sikker på, at båden er uden sygdom el. af nogen art.

Hvis du studerer langt væk fra husbåden, vil det jo i sig selv fortælle at det er rigtig dårlig ide, hvis ikke den kan flyttes og få lov til at ligeg det andet sted. Der skal jo både være lokalplan el - vand - og afløb 



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg studerer langt væk fra båden, men kan få flyttet båden til en havn kun 20km fra mit studiested, så bådpladsen er heldigvis ikke et problem.

Du bør overveje closed cell spray foam som isolering af skroget, da det isolerer godt og samtidig har indbygget dampspærre, hvilket er vigtigt da stål ellers har indbygget dampspærre på den forkerte side af isoleringen.

Kig på tinyhouse løsninger på YouTube ifht. at indrette smart på minimalt plads.

Du kunne også overveje en lille brændeovn eller varme pumpe på landstrøm.

Gad godt se en vand/vand varmepumpe med havet som brine, det kunne satme være et fedt eksperiment.


Elektronikteknikeren
Annonce

I øvrigt så har Biltema.dk jo rigtig meget til det maritime.


Elektronikteknikeren

Tak for de gode råd, dem værdsætter jeg virkelig!

43 fod er en fin størrelse til beboelse, men en i den størrelse er også dyr i indkøb er den ikke, kan se de koster 300.000 og gerne opefter når de er lavet i stand. hvad kan du købe den for?  kunne være intereseret

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis