Marmorplade til pladespiller.

Hej,


jeg vil høre, om der er nogen herinde der ved, hvor jeg kan købe en marmorplade str 30x42x2 cm. Den skal bruges til at stille en pladespiller på så den står helt stabilt.

Jeg har googlet lidt, men finder mest nogle store plader, og jeg har jo kun brug for en lille rest. Så en kæmpeudgift skal det helst ikke blive  .

Mvh Elin.


Hej, jeg vil høre, om der er nogen herinde der... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det er et flot arbejde du har lavet, og garanteret også en forbedring. Havde selv en Svensk Inertia med unipivot arm, der fik lidt samme tur engang, men brugte bitumenplader invendigt og ny bund i stedet for den perforerede masonit, der dårlig kan holde benene fast. Nu bruger jeg kun fuldautomatik ( minus B&O)  pga. tiltagende dovenskab.  Men jeg indrømmer da klart, en manuel spille uden for mange dikkedarer, indrammet i en solid plint, giver 'value for money'.

Skulle jeg få tid til et projekt en skønne dag, blev det måske en mellemhjuler, ex. lenco og meget gerne Thores 124 med en god arm.   


 

Jeg kan ikke lade være med lykønske PrinsHenrik til sin sukkeserede TD320.
mon det er en OM10 der er monteret?

Har selv en Thorens 3xx Serie.  Rigtig vintage er de jo ikke endnu ... men beroligende det er de. 


@cpd Thorens 3xx brugere er også doven. 3xx serien har automatisk lift up OG stop. Det 2 ting mere end der er nødvendigt. ;-)


Det er en OM20 der sidder på den.
Ja den er ikke helt vintage endnu, men vi nærmer os kraftigt   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis