Hvordan ville i ligge 4-5 grunde på denne mark

Hej. 

Jeg er ved at kigge på denne mark, hvor jeg gerne vil udstykke den, den er på 5900m2

Hvis der skal være 5 grunde, hvordan vil i så ligge dem, der skal jo være en vej ind til alle grunde, indkørslen skal ligge et sted oppe ved vejen i toppen af billedet

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der kunne gå en vej ned lidt til højre for midten. Det ser ud til på sprøjtespor at grundens afslutning i bunden er lidt skrå. Så kan der være 3 grunde i venstre side og 2 i højre. De 2 måske lidt større så der er noget at vælge imellem. Foran de nederste grunde må der være en vendeplads, men de skal så heller ikke have vejen forbi grunden. 

Men det kommer jo lidt an på hvor lang og bred de enkelte grunde bliver, samt hvor verdenshjørner er. På skyggen fra træet kan man se hvor solen står på tidspunkt for billede, Så de 3 grunde kan da få sol på terrasse bag huset. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hej. 

Erik det  var måske en god mulighed, den havde jeg ikke lige set, fedt.


Der er ikke noget om grøntareal eller regnvandsbassin

Hvad havde "du så set "


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Det jeg foreslår ligner jo meget en almindelig villavej. Der kan der være et hus mere i den ene side end den anden. Det er ofte flere huse end dit projekt derfor bliver der ikke så stor forskel på grunde. Men ved at lægge vejen lidt asymetrisk kan du sikkert finde en god mellemvej. Og de 2 grunde i bunden behøver jo heller ikke være ens.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis