Kombinere 2 gulve

Jeg er igang med renovering af huset og har væltet en væg mellem entre og bryggers, for st gøre det til et fælles rum. 

I entréen er der parketgulv på bjælker og i bryggerset er der betongulv. Med fald.

Jeg vil helst have samme gulv men da parketen er sammenhængende i resten af huset (lagt før de andre skillevægge blev sat op) er det ikke en option at ændre dét. Betongulvet ligger næsten i niveau op mod parketten og er her adskilt af den tidligere gasbetonvæg. 

Hvad dælan er den bedste løsning. 

Skal jeg nivelere betongulvet og lade det være (malet) skal jeg hakke det ned og lægger parket på, skal jeg lægge linoleum på. Hvad har I af forslag? 


2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ville nok hakke betonen op og støbe nyt i rigtig niveau og ligge parket oven på betonen.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er en mulighed med fortsat parket, hvis du kan få samme slags og det ligner i farve. Altså at det gamle ikke er alt for falmet. Men det kommer jo også an på hvad det "nye" område skal bruges til. Beskidte støvler direkte ind på parket er vel ikke så praktisk.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også