Klinger til multicuttere

Jeg har fået nogle fein multi cutter klinger, men har en Bosch multicutter. Findes der en adapter, så jeg kan bruge klingerne eller er de til "skrot"?  


Towser

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Er det denne her type?

Der har jeg forgæves søgt en adapter..

og endte med at lave en selv...



Vi prøver igen, i morgen --

Jeg lavede en til min Makita, som ser sådan her ud.

Delene fremstillet i værktøjsstål (Sverge 21) så de kunne nemt hærdes, men det er nu vist ikke nødvendigt.



Vi prøver igen, i morgen --

Den ser flot ud, men d.v.s. at medmindre man kan lave en selv, så er det ikke muligt at finde en adapter.  Så er det ud eller bytte eller....


Towser

Asmus Paulsen skrev den 10-02-2018 21:18:24

Den ser flot ud, men d.v.s. at medmindre man kan lave en selv, så er det ikke muligt at finde en adapter.  Så er det ud eller bytte eller....

 Jeg kunne ikke finde en, men dermed ikke sagt at de kan findes, måske andre brugere kan hjælpe.



Vi prøver igen, i morgen --
Annonce

Jeg håber det og mange tak for din respons  mvh Asmus.  


Towser

Hej 

Jeg har købt klinger i kina. De fungerer ligeså godt som dem jeg har købt herhjemme og er meget billige, 5 stk for under 80 kr incl. porto. Jeg har en bosch. Hold dig under 80 kr, med fragt, så er der hverken told eller moms.


Mvh  

Peter

Man skal holde sig under 80 kr. for varen, portoen må gerne komme oven i de 80 kr.

Jeg har handlet en del på Bangood, de har en del vare der sendes fra EU , så kan man købe uden begrænsning uden der kommer told og skat på.


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis