Cykellap lim ?

Hvor er det dog irriterende, hver gang ungernes cykel punktere..så er limen i cykelapæsken tør..uanset hvor godt man skruer hætten på..?

Jeg talte lige 5 æsker lapper i værkstedet, men dertil hørende tuber med tør lim..

Hvad, er det ikke bare ganske almindelig kontaktlim, så man kunne købe en ordentlig tube ?


10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Okaey, men problemet er at lortet tørrer selvom hætten er skruet på..

Hva’ med de der selvklæbende cykellapper, nogen der har prøvet dem ?


ame skrev den 07-02-2018 20:52:02

Okaey, men problemet er at lortet tørrer selvom hætten er skruet på..

Hva’ med de der selvklæbende cykellapper, nogen der har prøvet dem ?


 De to typer jeg kender kan kun betegnes som kom hjem lapper. 

Den solution jeg har liggende, er 4-5 år gammel og stadig frisk og rørig i forrige uge den var i brug. Du må gøre et eller andet forkert med hætten på tuben, hvis du ikke ligefrem får lavet hul på samme.      


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ja eller opbevaringen måske..

Eller fabrikatet?

Har kun brugt Tip top..

Har da ofte haft en "åbnet" tube liggende i flere år, og stadig kunne bruge den.

Jeg har den liggende frostfrit, ved ikke om det har betydning.


Vi prøver igen, i morgen --
Annonce

De tuber, der følger med, tørrer op.. Nu kan du så købe en tube "en gang i mellem" - og bruge den.. De selvklæbende cykellapper er ikke billigere..
 men - lær nu ungerne at lappe cyklen selv...  Ellers ender du med en generation af håbløse  tabere, der kun kan stave til " jeg har læst på UNI - og de "dumme kan lappe min cykel":: 

Sorry - afledt af personligt "generation Svoger's børn"..
 =  Man er klog, når man læser - de andre arbejdere (os) - de er jo kun til, for at servicere, "de kloge"...
Så.. for at bevare familie freden, så.. kommer jeg ikke til familie"fester" længere!!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Tip top, det er også det mærke jeg har 5 æsker af med tør lim til..😁

Opbevaret i et værksted med stuetemperatur og det hele, måske et lille problem men alligevel mystisk ?

Nitter, hvad mærke er det der du skriver om der stadig dur efter 4-5 år ?

Børneopdragelse må blive i en anden tråd, selvom jeg tænker limen tørrer uanset hvem der  fedter med det..

@Ame - problemet er, med børneopdragelse.. at vi kan sgi ikke leve af "manuelt-arbejdsforskrækkede" unge mennesker, som forældre har nurset frem
Limen tørrer lige nu, under dine ungers kompetencer..!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
ame skrev den 07-02-2018 21:48:41

Tip top, det er også det mærke jeg har 5 æsker af med tør lim til..😁

Opbevaret i et værksted med stuetemperatur og det hele, måske et lille problem men alligevel mystisk ?

Nitter, hvad mærke er det der du skriver om der stadig dur efter 4-5 år ?

Det er det ganske almindelige Rema tip top solution, i en næsten tom 50 grams tube.  Det opbevares i en skuffe ude i et normalt uopvarmet værksted.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Fyld lidt latex i slangerne, så går der lidt længere mellem lapperne. Medmindre i kører på glasskår dagligt.


Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis