Kommentarer til projekt: Isolering af kældervæg

Her samles kommentarer til projektet: Isolering af kældervæg

Kommentarer vises både her og på projektet.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ser skisme godt ud. Tillykke med en god kælder   
Hvad gør du når pladerne skal skæres til feks omkring et rør?
Du skriver at de kan skæres med en fukssvans, vil det sige at man kan bruge alt slags skærende værktøj?
Tørrer "limen" til pladerne hårdt op, for så er den måske ikke velegnet at bruge omkring rør mm ?


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Vær obs på at en fukssvans bliver sløv af at skære i disse plader.

Det ser godt ud og en oplagt gørdetselv-opgave.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Hvor er det godt, med en planlagt beskrivelse af opgaven.. de fleste skal så lige ligge et par timer mere ind i mellem - men det er overskueligt, når det er beskrevet, som du har gjort det.. Thumbs up herfra :-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Pladerne kan sådan se skæres med det meste værktøj, en gammel fukssvans og lige snit er nok nemmeste. De små udskæringer som kommer pga rør fyldes bare op med passende rester og så klarer mørtlen resten. Mørtlen er meget nem at fylde ud i større revner og sprækker. Den bliver selvfølgelig stiv når den hærder, så det kan godt være at det kommer til at give sig omkring rørene. Overfladen efter mørtlen er lidt grov, fint nok til min kælder. Hvis det havde været i stuen havde jeg nok brugt en fin kalk spartelmasse til sidst.

Er det skamoplus plader? Det er det eneste jeg kender til som ligner de plader der.....


Elektronikteknikeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også