Vedr.fastbrændsls kedel

jeg har en Salamander A keddel der stod i huset da jeg flyttede ind i 2007, den virker perfekt,og kører som den skal. jeg har ingen syns atest da huset er købt på tvangs aktion, og nu kan jeg ikke få attest, der er aldrig blevet sagt noget når jeg får fejet skorstene, hvad kan man gøre.

John

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Glem alt om en "synsattest" (godkendelseattest) for du får ingen og du kan heller ikke bruge den til noget, så fortsæt du roligt med at fyrer i kedlen i dit hus. 

john sky skrev den 29-01-2018 13:48:18

jeg har en Salamander A keddel der stod i huset da jeg flyttede ind i 2007, den virker perfekt,og kører som den skal. jeg har ingen syns atest da huset er købt på tvangs aktion, og nu kan jeg ikke få attest, der er aldrig blevet sagt noget når jeg får fejet skorstene, hvad kan man gøre.

John

 Så lang tid kedlen står i huset og har stået der før ordningen med godkendte kedler trådte i kraft, skal der ingen godkendelsesattest være på kedlen. Ordningen med attesten er kun gældende næste gang der indsættes en kedel i huset, som så skal være godkendt i hoved og den anden ende, vist mest "den anden ende".    

Så fyr du bare løs med god samvittighed.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis