Solselleventilator.

Hvad er denne beregnet til og hvad kunne man bruge den til?


Sniffer  
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:

Sniffer  

Det er en solventilator der blandt andet kan bruges til udluftning på småskibe, campingvogne, haveskure, drivhuse og sommerhuse. Sikkert også mange andre steder hvor man lige står og mangler noget udluftning, det er faktisk kun mangel på hittepåsomhed der sætter grænsen.   

Den kører, som du selv har observeret, når solen skinner på den.   

https://www.watski.dk/search/?q=sol...ventilator

http://www.biltema.dk/da/Sog/?query...ventilator



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Takker for svar og så blev jeg det klogere. 

Jeg er ikke klar over, om der er noget med batteri i den, men det må der vel næsten være, ellers kunne den vel ikke køre.

Jeg har kun haft lagt den i solen og fundet ud af, at den virker.

Det er da vist en halvdyr fætter.


Sniffer  
Annonce

Den behøver ikke nødvendigvis at have et batteri


Elektronikteknikeren

Nå ikke?

Jeg havde gået og tænkt på, om det var noget til et home made solcellepanel af dåser. Var det ikke herinde, at en var i gang med sådan et og satte en ventilator i, til at drive den varme luft ind, i et værksted eller lignende?

Ikke at jeg skal forsøge mig der, men jeg lurede jo på hvad den var/er til.



Sniffer  
Sniffer skrev den 25-01-2018 23:54:10

Takker for svar og så blev jeg det klogere. 

Jeg er ikke klar over, om der er noget med batteri i den, men det må der vel næsten være, ellers kunne den vel ikke køre.

Jeg har kun haft lagt den i solen og fundet ud af, at den virker.

Det er da vist en halvdyr fætter.

 Det er ikke alle sammen der har indbygget batteri. Dem med indbygget batteri køber man hvis man forestiller sig at udluftningen skal køre i døgndrift og den uden hvis den kun skal ske når solen er fremme. 

Det kommer an på hvor du køber den, Biltemas er rimelig billige. Men vær opmærksom på at alt udstyr i skibsudstyrsforretninger har + xx% lagt oven i prisen i forhold til dem der sælger til madsen.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Rolig Nitter - jeg har den liggende og flyde/fylde op og aner ikke engang hvor jeg har fået den fra, så skal skam ikke købe noget.

Det kaldes vist velstand.  

Har mange sjove ting, som jeg slet ikke er klar over. Guldbarre har jeg dog ikke fundet (endnu)


Sniffer  
Sniffer skrev den 26-01-2018 14:05:01

Rolig Nitter - jeg har den liggende og flyde/fylde op og aner ikke engang hvor jeg har fået den fra, så skal skam ikke købe noget.

Det kaldes vist velstand.  

Har mange sjove ting, som jeg slet ikke er klar over. Guldbarre har jeg dog ikke fundet (endnu)

 Jeg er skam også rolig, efter at have travet nærmeste større by tynd på slæb her i formiddags.    

Jo ja, kalder det selv stumper fra nær eller fjernlageret.   

Nej, det med de manglende guldbarre er jeg nok klar over, da du ellers ville have sittet på en varm sandstrand med en drink, i stedet for og klage over manglende rigdom på Lav-det-selv.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis