Skillevæg med vinduer

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Hvis der er en snedker med værksted i Viborg så vil det være relativ nemt at lave hjemme på værkstedet, efter at der er taget mål af forholdene. Der har han stationære fræsere som er meget hurtigere end hånd overfræser. 

Så det er bare at spørge lidt rundt, og tage fat i en. Så aftaler man møde og i kommer med jeres input og han tænker fremstillings proces. Når de argumenter mødes så finder i en løsning der er mulig at lave, og som dækker jeres behov. Jeg vil næsten tro at han vælger at lave det i nyt træ og selv skære ruder der passer. De kan sagtens være skrå. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Lene51
Lene51
Postnr:
Lene51 Lene51

Tak for svar, Erik.

Har du (eller andre) et bud på, hvad det mon kommer til at koste, for jeg aner det ikke, og det kunne være rart at have en fornemmelse af, hvor vi er henne prismæssigt. Bliver det 30-40000 kr, eller ligger vi meget højere på f.eks. 70-80000 kr eller er det mon et sted derimellem? Jeg ved jo godt, at I ikke ved det nøjagtigt, da det afhænger af mange ting, men kunne I ikke prøve at give det et skud?

Vh Lene

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Jeg ville ikke skrive nogen pris i mit indlæg, for der er jo ikke ret nogen oplysninger at hænge det op på. Og selv om der var er det uden for mit metier.

Men jeg havde kr. 30- 40.000 i tankerne nu du selv spiller ud med et par gæt. 

Men i skal da spørge en snedker hvor det ligger henne,

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur

når det er omkring Viborg, så ville jeg kontakte Anton Balle A/S .. ligger lidt nord for - ikke de billigste, men de sætter ære i at lave en god løsning

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
Lene51
Lene51
Postnr:
Lene51 Lene51

Tak for tilbagemelding. Med mit meget begrænsede kendskab til håndværkerfagene, er jeg glad for at få at vide, at et snedkerfirma også kunne være en mulighed. Jeg troede faktisk, at snedkere kun lavede møbler, og at det var et tømrerfirma, som vi skulle have til at hjælpe os.
Vi vil overveje at kontakte det nævnte firma. 

Vh Lene

Vil du være med? Log ind for at svare.