LK lysdæmper mangler watt

Hej

Jeg har netop købt nogle flotte dæmpbare LED filamenpærer til mine 3 spisebordslamper. Mit problem er nu, at min Touch 180 LR lysdæmper ikke spiller særligt godt sammen med dem. Problemet er nok, at den ikke har nok watt at arbejde med, og det virker da også fint, hvis jeg skifter bare en pære til en 15W. Så den kan altså sagtens dæmpe LED-pærer... 

Mine lamper er monteret på en træskinne, der hænger ned fra loftet, og mit spørgsmål er nu: Findes der er trick, så man kan trække nogle flere watt, og få lysdæmperen til at du? Kan man fx få et lille agregat, jeg kan slutte til strømmen, og skjule på oversiden af skinnen, som kan trække nogle ekstra watt?? Jeg vil meget gerne have de 3 nye pærer til at blive siddende, da jeg synes de er ret så nydelige.

Eller bliver jeg simpelthen nødt til at investere i en ny lysdæmper?


1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ny lysdæmper. Forsøger du og sætte en modstand over for at belaste lysdæmperen noget mere, vil den varme de Watt væk du belaster med og det er i bund og grund noget fusk og vil sikkert også kunne sætte en ildløs i gang hvis den bliver gemt væk.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis