Har vi en kyndig grafiker/designer herinde?

Jeg søger en kyndig grafiker eller designer til at "finpudse" et logo jeg har lavet. Det er desværre alt for mange år siden jeg sidst har begået mig i programmer som "Adobe Photoshop" og "Paint Shop Pro"   

Eller evt. Hvis nogle kan anbefale en?


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg kan anbefale Lise Raunborg/www.musogco.dk

Hun har lavet flere opgaver for os og vi har været fuldt tilfredse.

https://www.computerworld.dk/eksperten har jeg set flere, som har fået hjælp, bl.a. til fremstilling og finpudsning af logoer. Det er gratis at tilmelde sig og skrive der, ligesom det er her. Ved det som han mener er simple opgaver, plejer han at gøre det gratis. Her kan du se nogle af de opgaver, som han har løst https://www.computerworld.dk/eksperten/spm?q=finnrasmussen


Kurt B. Andersen

Tak for jeres respons. 

Jeg er en flittig bruger af Eksperten og fik løst min opgave derinde   


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Er godt klar over at du har fået opgaven klaret.

Du skal dog vide at et logo skal laves i vektor grafik. Dvs at man ikke kan bruge phosothop til dette, men i stedet illustrator. 

Forskellen er at med voktor kan man skallere som man vil i billedet uden at miste kvalitet det kan man ikke med bitmap grafik som phostohop er.


Altid huske, at du er helt unik. Ligesom alle andre.
– Margaret Mead

Tak dit indlæg. 

Ja, jeg kender til vektor grafik, og fik også lavet logoet både som vektor, PDF og PNG, så det var super fint   


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis