Det er da vist et godt tilbud, tror jeg nok...

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Frank Chr. skrev den 28-12-2017 10:59:51

http://kskshop.dk/shop/27-ksk-varme...-pillefyr/

Ja, det er for godt til at være sandt !!!      


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Som jeg nær-læser tilbudet, står der jo højt, tydeligt og larmende at varmepumpen er gratis, underforstået at tilskuddet må kunne dække købet. På ordrebekræftelsen står der også ialt at betale 0,00 kr.   

Ps. Og nej firmaet har hverken konto nr. eller andre opl. om mit dankort, så der er ingen mulighed for efterfølgende at trække beløb. (Der er forresten heller ikke mange basseøre på kontoen her efter julen  

Min pointe er hvis du køber denne, selv søger om tilskud, og tilskuddet så er større end prisen for denne varmepumpe. Så er det jo ikke et godt tilbud... 

Jeg tvivler dog på tilskuddet ville dække hele købet af varmepumpen, men omvendt skal forhandleren jo også tjene på det. 


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Annonce

Nå ok, den fangede jeg ikke lige, men ja du har sikkert ret, og måske var det endda endnu bedre at sælge selve energibesparelsen på "børsen"     

Hvordan gik dit tilskudseventyr?


Elektronikteknikeren
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Henriett skrev den 09-03-2018 22:57:51

Jeg kan ikke rigtig se linket eller hvordan det er et godt tilbud :/

 Hvad er formålet med dit indlæg? Nu kan man jo ikke rigtigt kalde det for reklame, når det er en blog du linker til, men spam er det i hvert fald.

Eller er det mig der er blevet overfølsom?


Elektronikteknikeren
Henriett skrev den 09-03-2018 22:57:51

Jeg kan ikke rigtig se linket eller hvordan det er et godt tilbud :/

 Et begavet gæt på det manglende link, kunne meget vel være at tilbuddet i dag er forhenværende.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis