Udskift af vinduer

Hej


Er der nogen herinde som kunne give et bud på hvor lang tid det tager at skifte 11 standart vinduer? 4 118x118 og 5 148x118 og så 1 58x190 og 1 58x78


Alle har vindueskarm under og så er der træ inddækning. 


Har fået tilbud på 25000 for alle 11, syntes det lyder meget dyrt!? 


Hvis lang tid går der ca med at skifte sådan et vindue? 


Det er typisk 70 hus med trærem ovenpå væg og vinduer 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hej........ om vinduerne er standard eller ikke betyder intet ....... de gamle skal jo først fjernes og  du skal regne med at der går en del tid med ny  træinddækningen mv, og man skal jo også være lidt varsom med ikke at ødelægge evt tapet/filt/væv på væggene ......... og der skal jo også fuges omkring vinduerne også........ når man tænker det hele igennem er der mange delprocesser/opgaver , det er ikke kun montering ........  i min optik lyder det ikke dyrt ... 


....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........

Hvis du vil vide om det er dyrt, må du jo prøve at indhente 2-3 tilbud mere. Jeg kunne aldrig finde på at gå ud og spørge de første og bedste, også takke ja til prisen uden at være helt sikker på den er skarp.

Jeg synes det lyder af meget. Nu ved jeg ikke hvad man tager sig betalt i timen derovre. Men 1 mand med bil kunne vel godt koste en 750 Hvis vi sætter den lidt højt. Så har han 33 timer til at lave det. Eller 2 mand på lige over 2 dages arbejde.  Jeg ville under alle omstændigheder få et par tilbud mere fra andre.  

Hvis det er med nye lysninger,  bundstykker og fugning incl materialer er det en ok pris det er jo 2 man i en tre dage 


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Godt et par tusinde pr enhed er normal pris.

Min udgangspris på sådanne opgaver var (tidligere tømrermester) på 4 - 4,5 timer pr enhed, og så kommer materialerne!

Det er uden indvendig arbejde.. Det kommer ved siden af. Dog med fugning

Dog burde der ikke været ret meget indvendig arbejde da det kan skæres fri

Har også fået 1 tilbud mere, der var prisen den samme indenfor 500 kr.. 

Har også fået noget "uden moms".. Der var prisen 1200 pr vindue uden fuge.. 


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis