Finde gulvvarmeslanger

Jeg er kommet i en uheldig situation jeg har behov for at lokalisere en gulvvarme slange inden jeg borer mit våbenskab fast i gulvet. Det er heldigvis på fremløbet ved jeg men det gik lidt stærkt da jeg lavede det så målepinden er ikke nøjagtig nok. Nogen tips og tricks?


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Sluk gulvvarme i dette rum i et døgn, hvis det er i beton gulv. Så tænder du igen og kan efter 2-4 timer mærke med hænder på gulvet hvor det er varmest. Eller mål med infrarød temp. måler og mærk det højeste temperatur punkt op med kridt, stykke tape eller lign, Mål flere steder i området så bør du få et mønster der viser forløbet.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Lej et termisk kamera i nærheden, eller få en lokal elektriker der udføre termografering forbi i 5 min... han har kameraet... andre har det sikkert også... (brandvæsenet, men de er nok lidt svære at få til de)

jeg tror ikke der er lagt gulvvarme under dit toilet, og de nye huller kommer sikkert til at ligge under foden på det gamle.  


 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Nu er det ikke under mit toilet men i min baggang og det er et våbenskab der skal bores fast. Jeg har selv lavet gulvet men kan ikke huske nøjagtig hvor de ligger


Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Annonce

Hvor dybt skal hullerne da bores?

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hov jeg fik blandet nogle indlæg sammen. Sorry.


 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis