Alarmanlæg.

Hej alle. 

Jeg har købt mig et Jablatron profi 60 anlæg. 

Er der en som kender dette anlæg og kan hjælpe mig lidt. 

Jeg kan ikke få kontakt med centralen fra computeren 🤔🤔

Nogle der evt kan hjælpe mig. 


Med venlig hilsen 

Hans

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Jetdirect. 

Jeg har programmet installeret på computer. 

Det er som om det skal bruges en kode for at få afgang til opsætningen. Og den kan jeg ikke finde. Har prøvet at ringe til en forhandler. De vil ikke hjælpe mig. 

Håbede der var nogle som måske også har et anlæg som mit og kunne hjælpe med koden måske. 

Teknikerkoden til Profi-anlæggene er default 6060, har du prøvet med dette?

Kan du sætte centralen i teknikertilstand med F06060?


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Hej wezio. 

Koden kender jeg godt Tak. 

Det er når jeg åbner programmet på computer den spørger efter en kode for at jeg kan få adgang til de opsætninger der er. 

Der står default og ber så om kode. 

Hvis jeg bare trykker ok uden at angive kode så kan jeg godt komme ind i programmet. 

Jeg har bare ikke adgang til selve opsætningen. 

Giver det mening ?


Hilsen Hans

Nu er det godt nok nogle år siden jeg har solgt og installeret Profi, men jeg er ret sikker på at denne kode du skal indtaste er teknikerkoden. 

Hvis dette fortsat ikke virker, kunne du så ikke bare oprette en ny og hente opsætningen fra centralen igen?


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce

Så spørger jeg lige lidt dumt måske. 

Kontrolpanelt skal det være i teknikker tilstand når computeren er tilkoblet for at programmere centralen ?



NSLS skrev den 21-12-2017 20:37:35

Så spørger jeg lige lidt dumt måske. 

Kontrolpanelt skal det være i teknikker tilstand når computeren er tilkoblet for at programmere centralen ?



 Ja


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis