Endnu et fup nummer.........

TVFox-antenne / TVSurf antenna , giver lovlig adgang til stort set alle tv programmer gratis , pris ca 200kr. denne annonce kan man finde rundt omkring på nettet, der er nok nogen der hoppper på..............


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Man skulle tro, at det var 1/4..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
karl smart skrev den 15-12-2017 10:55:57

TVFox-antenne / TVSurf antenna , giver lovlig adgang til stort set alle tv programmer gratis , pris ca 200kr. denne annonce kan man finde rundt omkring på nettet, der er nok nogen der hoppper på..............

 Tja, det er humbug og fiduser. En antenne kan ikke modtage signaler der ikke findes på stedet. Hvis man skal modtage TV signaler i en afstand af 50 km fra senderen her i DK, som har et fint udbygget TV net, er det nødvendigt og bruge en antenne, skåret til frekvensen, der er højt placeret og er rigtig polariseret og med mindst 10 elementer. Det kanen lille patch antenne med et formodet negativt gain i forhold til en dipol slet ikke klare.

Noget andet er, stjæler man Boxers signaler fra betalingskanalerne, koster det rigtig mange penge og blive snuppet. Jeg er næsten 100% sikker på det ikke kan lade sig gøre.

Historien omkring en billig måde at få ekstra TV kanaler lever formodentlig kun fordi udbyderne vil have alt for mange penge for deres produkt. Det vil helt sikkert være dejligt og have 100 kanaler, uagtet man kun kan se en enkelt af gangen.    

Fortsat god forjul.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ja - utroligt hvad en annonce kan love. Jeg støder tit på oven nævnte reklame, der sågar kan fremvise nogle tilfredse 'kunder'. De naives tid er ikke stoppet endnu...  


 

Om et tilbud er for' billigt er det' nok også sådan, men er der bare en brøkdel der "hopper på den" er lykken vel gjort for de svindlere.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis