Ophængning af tv ved skydedør

Hej alle

Vi har en væg på ca. 3 meter, hvoraf ca. 1 meter er en skydedør.

Det vil sige, at der er 2 meter væg, hvor skydedøren går bagved. Jeg skal på midten af de 2 meter have opsat et tv. Ophænget til tv'et vil derfor skulle bores op, hvor skydedøren "gemmes" i væggen. 

Ville i have betænkning ved dette eller bør jeg måske "bare" bruger en tyk og kort skrue for ikke at ramme døren, specielle rawplugs, eller hvordan ville i gøre dette? 


Gode råd modtages med kyshånd.


Mvh
Jtoft

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen til   
Det handler jo lidt om hvad væggen er lavet af... hvis det er gips findes der specielle gipsplugs der enten laver en "knude" på bagsiden, eller nogle der går under navnet "Driva" som er en speciel plugs du skruer i, og derefter skruer en almindelig skrue ind i den.
Men det afgørende er hvor meget plads du har på bagsiden af pladen/vægen og over til døren. 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Ej, det er virkelig pinligt, at jeg først følger op på din besked næsten et år efter. Det beklager jeg virkelig.

Kunne det være en mulig løsning af købe et ophæng, så tv'et hænger forskudt af ophænget? Jeg tror ikke der er meget plads. Altså vi snakker måske maks. 2 centimeter fra gibs væggens overside til dørens overside. 

Er det tykt nok vurderer du? 

Hvis SU googler bare en lille bitte smule, vil du opdage, at man kan købe TV ophæng uden arm, med 1 arm og med 2 arme.... så ja! Man kan hænge TV op og trække det både til siden og udad.


 

Ja prinsesse, det er jeg sgu godt klar over. 

Spørgsmålet gik mere på, hvorvidt væggen kunne holde qua den begrænsede tykkelse. Men dårlige læseegenskaber kan man desværre ikke google sig ud af. Tilbage på skolebænken med dig - snotskovl!

Med sådan en svada skal du da helt sikkert forvente saglige og konstruktive svar på dine problemer...

Ironi kan forekomme i ovenstående tekst.  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce

Jtoft velkommen tilbage Jeg har løsningen men tør ikke komme med den af frygt for dine represalier. 

Det sprogbrug må du forbedre meget hvis du skal være med her. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Uldals indlæg er provokerende. Sådan bør man efter min mening ikke formulere sig.

Jtoft's svar var benzin på bålet.

Jeg mener jeres korrespondance bør stoppe her.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Når du, Klogesen, spørger efter et FORSKUDT ophæng, mener Du naturligvis vandret forskudt. Men med den tilbagemelding, kan jeg sgu godt forstå du ikke har magtet at få det TV op endnu.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis