kaskoforsikring og skade

Konen skulle bakke bilen ud af vores garage i dag, og hvad sker der:

Jeg må give hende at garagen er noget snæver, og der er en lille rampe man skal bakke op af. Der var is på, og hun gled så frem og ind i væggen.

Er det egentligt noget en kaskoforsikring dækker, når det er selvforskyldt på denne måde?


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan vist ikke betale sig at tage forsikringen i brug, hvis i har "en normal størrelse selvrisiko..

Må man stille et forsigtigt spørgsmål??
Har i fået vinterdæk på?? (jeg skulle låne en bil i dag, der viste sig at have sommerdæk på stadig  - den skøjtede bare rundt --:-(  den fik jeg hurtigt afleveret tilbage..  )
Så hvis i kører på sommerdæk - så vent med at få lavet bulen - der kommer bare flere af slagsen.. ;-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Spørgsmålet kunne også lyde, er bilen så meget værd at en eventuel reperation koster mere end dytten er værd ? 

Skal bilen ikke sælges videre kunne et lag dåsespraymaling til at skjule det værste også være en mulighed. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Spørg da en autolakerer, hvad han skal have for at fise det hjørne over. Og husk så, at konen skred ud, fordi du læste avis og drak kaffe, da du skulle have været ude at salte den rampe. ;-)


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis