Afsyring trænger igennem malingen.

Hejsa.

Jeg er i gang med at male en gammel, mindre (4 skuffer) kommode, som tidl. ejer har afsyret. Jeg troede at jeg (for at gøre det billigst muligt) bare kunne tage min rest af panelmaling og “glemme” at grunde den. MEN jeg tror ikke at den har været gjort ordentlig ren efter afsyringen, for der er et par steder hvor ‘noget gult’ trænger igennem. Jeg har pt kun malet 1. gang.

Mit spørgsmål er derfor: Er der noget jeg kan gøre inden jeg maler 2. gang, eller skal jeg slibe helt ned til træet og give spærre/grunder? Det håber jeg...


Forkert fuglefodring = Flere Rotter.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan godt matslibe,og derefter give kommoden en gang spærregrunder.


bh

Hej PeterR.

Jo, det er lidt det jeg selv tror på. Og ja - jeg sku’ have startet med spærregrunder, men jeg troede.... (roden til mange fejl i mit liv; solgte min Bonneville ALT for billigt da vi skulle købe hus, for mange år siden. Den er stadig mit coverbillede på fb   )

Er det den samme XS’er, bare med to farver, der er på dit link?

En gammel klubkammarat havde én, som var choppet helt ned og havde fået rustfri mejerirør (fri udblæsning) sat på. På første tur fra klubben i Liflandsgade på Amager startede han alle bilalarmer, så der kom hurtigt lidt ‘indmad’ i. 


Forkert fuglefodring = Flere Rotter.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også