Tja..

Måske skal man lige vende sig til det nye look på siden, men personligt synes jeg nu bedre om det gamle, det var nemt at overskue, nemt og se nye og lidt ældre opslag, nemt at spotte aktive emner. Som det er nu skal man nærmest bladre en hel kladde igennem.   

Måske skal man lige vende sig til det nye look på... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
AllanE skrev den 01-12-2017 09:30:55

Har du mulighed for at tage et screenshot og sætte ind her, så jeg kan se hvad der giver den ekstra højde/scroll?

Du kan trykke "Print Scrn" eller hvad knappen hedder hos dig og derefter CTRL-V i svar-boksen her. Så bliver det automatisk gemt som et billede og uploaded til LDS.

 Hvis det var til mig, så må jeg melde pas, det rækker mine pc-evner vist ikke til, trods et ihærdig forsøg. Men pyt - du skal ikke sætte himmel og hav igang bare fordi jeg har det lidt svært med ændringer, og som en anden var lidt inde på, bliver gammel og sær. :-D    

Wow! Nej, det er ikke et spørgsmål om tilvænning. Det skal IKKE se sådan ud   

Det skal nok blive ændret.


Mvh. AllanE

Til sammenligning, er det meningen at det skal se sådan ud ved den opløsning/skærmstørrelse som du har:


Jeg kan se at du bruger Internet Explorer, hvilket nok er årsagen til den underlige formatering, lige som søgefeltet i toppen står skævt. 

Det bliver løst, men en generel anbefaling herfra er, at man opdaterer til den nye Edge (efterfølgeren til Internet Explorer) eller skifter browser. 

Det er svært/snart umuligt, at blive ved med at understøtte de gamle browsere og samtidig lave noget der virker i nye browsere og på mobiler. Derfor er standarden på nettet efterhånden, at man ikke længere tager hensyn til Internet Explorer i arbejdet med hjemmesider. Så det vil give flere og flere små uhensigtsmæssigheder på alle hjemmesider, som tiden går, hvis man fortsætter med dén browser.

Men ulæste/aktive-oversigten skal nok blive ændret!


Mvh. AllanE
Frank Chr. skrev den 01-12-2017 09:37:30

For forståelsens skyld, det er den der skønsom blandet "pose bolsjer" komplet oversigt over de seneste besvarelser i aktive tråde og nye tråde jeg efterlyser.

Ps. Og så er smiley´erne pludselig også blevet væk.  

Det skyldes garanteret, du har for sat for stor tekst i din browser. Forstørre jeg mere end 125% i Chrome, forsvinder ikonet til smiley'erne også. Det er skidt for os gamle langsynede der snart ikke kan nå tastaturet mere i bestræbelserne i og komme langt nok væk fra skærmen på en slæbebar.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

super

Har også EDGE, men den bruger jeg ikke ret ofte.

det ser sådan her ud i edge


Vi prøver igen, i morgen --

Vil I prøve ulæste/aktive oversigten igen i Internet Explorer? Det skulle gerne være pænere nu...

Opdagede at samme problem ses i oversigten over tråde i et forum. Det bliver også rettet, men jeg vil lige sikre at det virker her først.


Mvh. AllanE

Nu ser det perfekt ud.

Mange tak for super service..


Vi prøver igen, i morgen --
 Nitter skrev den 01-12-2017 12:07:42

Det skyldes garanteret, du har for sat for stor tekst i din browser. Forstørre jeg mere end 125% i Chrome, forsvinder ikonet til smiley'erne også. Det er skidt for os gamle langsynede der snart ikke kan nå tastaturet mere i bestræbelserne i og komme langt nok væk fra skærmen på en slæbebar.    

 Du har ret, nu har jeg smiley på igen, jeg må ha´ mig taget sammen til at få købt de skide læsebriller. 

Ja øjenkrykker skal der til når det behøves.   

God dag til jer alle.



Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis