Tja..

Måske skal man lige vende sig til det nye look på siden, men personligt synes jeg nu bedre om det gamle, det var nemt at overskue, nemt og se nye og lidt ældre opslag, nemt at spotte aktive emner. Som det er nu skal man nærmest bladre en hel kladde igennem.   

22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tjoo.. jeg har det lidt på samme måde.. - men jeg får også tit at vide, at jeg er så gammel, at jeg må kende originalfarverne på Dinosauruserne :-(
Så nu er det blevet et princip for mig.. at jeg KUN kigger på nettet fra min stationære - og mobilen er kun til at ringe fra (det eneste smarte er short message service |  kort = ja |  lang = nej)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Synes  tråden fylder at for meget i oversigten, før kunne man hurtigt se overskrifterne igennem, og klikke ind på de som lød spændene.

Det gode er at reklamerne ikke ligger så tæt på scrool baren i højre side, den gamle kom man ofte til at åbne en reklame, som man så omgående lukkede ned igen.

Nu er der kun to tråde synligt på skærmen



Vi prøver igen, i morgen --

Enig med jer gutter.

Og jeg mangler den tryk funktion trådens navn f.eks. lav det selv som denne hedder, forneden tv. så man nemmere kommer tilbage til udgangs punktet, i stedet for at skulle scrolle tilbage i en lang tråd, måske på 2 el. 3 sider.

Ved selvfølgelig hvad i andre mener om dette?


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Godt at I råber op! 

Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår hvor problemet ligger: Er det på mobile enheder I synes det er blevet mere uoverskueligt?

Forum-oversigtssiden og oversigten over tråde i et forum har (på desktop/computere) ikke ændret sig i højden i forhold til den tidligere version. På mobiler er der tilføjet linjer med "seneste indlæg" under hhv. forumnavn og trådnavn.

Og: God pointe, maskinesnedker. Jeg har tilføjet "brødkrummesti" i bunden igen.


Mvh. AllanE

Super Allan.

Tak.



Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce

Det ser sådan ud her hos mig:



Mvh. AllanE
AllanE skrev den 01-12-2017 08:24:23

Godt at I råber op! 

Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår hvor problemet ligger: Er det på mobile enheder I synes det er blevet mere uoverskueligt?

Forum-oversigtssiden og oversigten over tråde i et forum har (på desktop/computere) ikke ændret sig i højden i forhold til den tidligere version. På mobiler er der tilføjet linjer med "seneste indlæg" under hhv. forumnavn og trådnavn.

Og: God pointe, maskinesnedker. Jeg har tilføjet "brødkrummesti" i bunden igen.

 

På min bærbar computer skal jeg nu til modsat tidligere at scrolle temmelig meget, og med min magelige tilgang til tingene er det et minus, men jeg kan selvfølgelig bare stramme mig an. 

Læste forleden at ifølge en eller anden pc-nørd scroller kun 10 procent af internetbrugerne videre end den tekst, der er umiddelbart synlig på skærmen - jeg er tilbøjelig til at give personen ret. 

Har du mulighed for at tage et screenshot og sætte ind her, så jeg kan se hvad der giver den ekstra højde/scroll?

Du kan trykke "Print Scrn" eller hvad knappen hedder hos dig og derefter CTRL-V i svar-boksen her. Så bliver det automatisk gemt som et billede og uploaded til LDS.


Mvh. AllanE

Ja nu gør det også her Allan 

Super. 

Halvgamle mennesker som jeg har det bedst med noget man kender.   


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

For forståelsens skyld, det er den der skønsom blandet "pose bolsjer" komplet oversigt over de seneste besvarelser i aktive tråde og nye tråde jeg efterlyser.

Ps. Og så er smiley´erne pludselig også blevet væk.  

Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis