Skift til ny termostat

Hej alle sammen jeg ville hører om det var muligt skifte dette dreje håndtag til et  termostat fra Danfoss LIVING ECO eller om det er en større operation som jeg skal lade en fagkyndig om?


Billeder


Ozzy
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ozzy2500 skrev den 26-11-2017 11:57:07

Hej alle sammen jeg ville hører om det var muligt skifte dette dreje håndtag til et  termostat fra Danfoss LIVING ECO eller om det er en større operation.

 Det er lidt svært og se uden billede !!!    

Men det værste der kan ske, er du skal have tappet vandet af anlægget og skifte ventilen til en der passer sammen med din LIVING ECO termostat.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Ozzy2500 skrev den 26-11-2017 12:08:57

Hej Leif billederne er kommet på nu, havde bare lidt problemer med at uploade dem

 Ja, det tænkte jeg nok men kunne ikke dy mig.    

Der kan jeg med næsten 2000% sikkerhed fortælle dig der skal en ny ventil til da den du har siddende er ældre end tussegamme, desværre.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Tak for de hurtige svar Leif, selvom det var svaret jeg frygtede......


Ozzy
Ozzy2500 skrev den 26-11-2017 12:26:41

Tak for de hurtige svar Leif, selvom det var svaret jeg frygtede......

 Det er til at overkomme hvis den ikke sidder på et anlæg med direkte fjernvarme eller du deler varmeanlæg med andre. Ved det sidste tilfælde må det være ejendommens ejer der skal stå for udskiftningen ,hvis vedkommende ellers vil være med på ideen. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Jeg tror jeg sidder direkte på fjernvarme, er der en måde at kontrollere dette ?



Ozzy

Ved direkte fjernvarme har du ingen varmeveksler til dit radiatorvand, og ingen ekspantionsbeholder. 


Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis