Titan kingspan 1225 pejletabel

Hej Kan i skaffe en pejletabel til en Titan kingspan firkantet grøn olietank. mangler at se hvor meget olie der er på tanken


Michael
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis du fortæller hvor høj den er, og hvor mange liter den kan indeholde når den er fuld, så kan jeg sagtens lave en pejletabel til dig.  Rettelse: Ok nu har jeg fundet den på nettet. Det er ikke så ligetil hvis det skal være præcis med de 2 huller der er midt på. Men den er 1400 mm høj og indeholder 1225 liter. Med de 2 huller midt på giver det ca- 1 liter pr mm højde. Ud for de 2 huller vil det være lidt mindre og resten lidt mere. 



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tak for svar. Det er præcis den n d 2 huller i midten på 1225 l. Der er et målebånd i toppen...så vil gerne vide hvad de forskellige mål giver i liter....sådan.en tabel hvor jeg kan læse at ex 84 cm svarer til ca 300 l olie tilbage i tanken. Kan bare ikke finde en.sådan på nettet...og det burde man kunne.


Michael
Hej Michael, fandt du en tabel? Jeg skal nemlig også aflæse en tank magen til, og jeg kan heller ikke finde en vejledning. Der sidder en måler på vores tank, men jeg forstår ikke hvordan den fungerer. Den tæller opad (stod på 83 for en måned siden, og idag står den på 90), så derfor kan det i hvert fald ikke være udtryk for hvor mange cm eller liter der er tilbage... Måske er det et mål for hvor mange cm der er brugt, men det synes jeg også lyder lidt underligt?
Til Dem der ikke har en pejletabel til deres Titan R1225 fritstående fyringsolie tank:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis