Hvilken hånd-saks?

Jeg har ind imellem behov for at klippe I lidt kraftigte materialer. Det kan være een eller to lag kraftig presenning, tyndt blik, kraftige bånd I polyester eller polypropylene. Med presenning har jeg ved reparationer behov for at kunne klippe med en forholdsvis tynd spids, så det må ikke være al for kraftige kæber. Samtidig synes jeg en almindelig saks er for svag og vanskelig at bruge. Den behøver ikke at være langstidsholdbar, da behovet er omkring 10 timer pr. år.

Hvilken saks vil du foreslå? Pladesaks?

Jeg har selv kigget lidt på nettet og tænkt på disse forslag:
Lille Bernstein
Probuilder pladesaks
Bacho pladesaks (Den er noget dyrere)

På forhånd tak.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

En af de bedre pladesakse kan du klippe dit brevpapir til med når den er nyere. Lad være med at købe en med udveksling. Der er Bahco'en et virkeligt godt køb til den pris du har fundet den til.    



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Tak for hjælpen, Leif.

Jeg har foreløbig valgt at købe en lidt billigere rosensaks, og vil foreløbig prøve om den kan klare opgaverne. Pladesaksen er noget mere tung og kraftig.

Gymnasten skrev den 06-12-2017 14:32:53

Tak for hjælpen, Leif.

Jeg har foreløbig valgt at købe en lidt billigere rosensaks, og vil foreløbig prøve om den kan klare opgaverne. Pladesaksen er noget mere tung og kraftig.

 Selv tak, uagtet du risikere at skulle ud at investere i roser også hvis pengene ikke skal gå til spilde.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis