NET-1

vi bor ude på landet hvor man ikke kan få fibernet og telefonnettet ikke er hurtigt nok til at man bruge det til noget !

lige nu har vi mobilbredbånd fra fullrate  men der er jo loft på ! 

så jeg har kigget på NET1 men kender ikke noget til selskabet og deres dækning, er der nogen herinde der har kendskab til NET1

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

princippet er ligsom det skyline kørte med, man har en trådløs router stående som har kontakt med masten 

Ved og gå ind på https://www.net1.dk/daekningskort/

kan du se din dækning, det udstyr man får fra dem, kan man også tage med på ferie i norge og sverige 

fordelen hos dem er du kan sætte dit abbonemt i dvale, man behøver ikke opsige det hvis man ikke vil bruge det i x antal mdr.

Vi overvejer det i sommerhuset til udlejning i højsæson og så sætte det i dvale det koster ikke noget.

Jeg kan se de mener der er meget god dækning fra den sender de har stående på i Thisted på min adresse. Men TDC's  sender inde i Thisted vil ikke kendes ved min mobiltelefon her på adressen grundet nogle høje bakker den vej. Derimod kan jeg stå og se senderen ude i Snedsted og kører tit også over både Vilsund og Vestervig senderen. 

Åh ja, har trådløst bredbånd fra TDC her i huset og det er noget der virker fantastisk, modsat den gang jeg var koblet til centralen via tråd 300 meter nede af vejen.

Net1 kender jeg ikke noget til men kan se de bruger de gamle NMT frekvenser hvilket højst sansynligt betyder du skal have en udvendig antenne på huset. Jeg kan sjovt nok heller ikke finde nogen opgivelser med hvilken hastighed de leverer !!!   

PS.  https://dk.trustpilot.com/review/net-1.dk



Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis