HDMI kabel

Jeg har købt en ny receiver,som er forsynet med den nyeste teknologi,er det en fordel at købe et af de dyrere kabler.Der er tale om tilslutning til TV.


bh
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tvivler du vil kunne se forskel på så kort afstand, men der er jo dem der køber kabler til vanvittige priser og bilder sig selv ind de kan se forskel/ høre forskel selvom man ikke kan .

kabler fra click tronic har jeg nogle af det er solide stik og solidt udført og de er ikke dyrere end alm kabler

https://www.av-connection.dk/?Searc...ch=+S%D8G+

Jeg vil også sige, at du sandsynligvis ikke kan se forskel. Da jeg var i elgiganten forsøgte en sælger også at prakke mig på en dyrere kabel, men til mit behov var jeg ret sikker på at jeg bare skulle have et relativt standard. Har dog hørt, at hvis det er et langt kabel, så kan det godt betale sig at købe en rigtig god kvalitet - men måske er det bare en skrøne :-S


Medunderviser på dette malekursus

Har en del erfaringer med HDMI kabler. Billedet er jo digitalt, så enten er der billede på ellers er der ikke.

Korte kabler kan godt være det billigste du kan finde. Op til 5 meter. Længere end 5 meter skal du købe de kabler der er godkendt til det.


 

samt til 4k skal kablet være godkendt til dette.

tja ved det ikke, men flere forskellige butikker der sælger kabler skriver sådan

Nu er der jo forskellige standarder og hvis kablet overholder standarden så er prisen ligegyldig, dog kan der være stor forskel på hvor nemt kablet er at håndtere

Enig med mdn. Enten virker de - eller også virker de ikke.

Så på et tidspunkt en test for lang tid siden. Der var konklusionen helt klar. Om et HDMI kabel er lavet af guld eller andet dyrt stof, er flintrende ligegyldigt. De billigste kabler giver et lige så godt signal som de dyreste. Så spar pengene her til noget andet.



Kurt B. Andersen

Tak for svarene.Tænkte nok,at det bare var"reklamegas".


bh
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis