Ny drejebænk

Hej alle maskinarbejder,og hobby folk med trang til at dreje i metal.Jeg har købt en weiler 260 mdu 28w Drejebænk.Mit spørgsmål er,efter hvad jeg har læst bruger den spændetænger som hedder w28 ,er dette en almindelig standard og kan den købes i Danmark,eller jeg skulle vel ikke være så heldig at nogle af jer ligger inde med nogle som de vil af med. Jeg har selv 2 stk en 9mm og en 10 mm,men det er jo ikke så mange så jeg håber i kan hjælpe mig .VH Johnny 


J.J.Larsen
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

De hedder også 366E, så er de nemmere at finde.


Tak for de hurtige svar,hvis i kender nogle med disse spændtænger,så lad mig hører fra jer på forhånd tak


J.J.Larsen
Hej jeg fortsætter med at spørge ang drejebænk.Har kik på en shaunblin 102 fra 50 erne,ved i vilken gevind der er på hoved spindlen på denne model,og er der mk på pinoldokken?? På forhånd tak johnny

J.J.Larsen
Tak for hurtigt svar, jeg var desværre for langsom ang køb ,den er væk

J.J.Larsen
Ærgerligt, men det undrer mig ikke. Schaublin maskiner står højt i kurs.

Hej Johnny
Jeg har selv en Weiler LZD 260 og har ind imellem kigget på eBay.de, her er ofte spændetænger til salg. Nu da Bent har oplyst dig om typebetegnelsen, kan du søge på det, men ellers er min erfaring, at alt hvad der står Weiler på, tror sælgere at det er lavet af 24karat guld. Du kan sagtens være heldig at finde dem der. Venlig hilsen Johnny 

Johnny cnc
Den shaueblin jeg havde set på er desværre solgt var for langsom om købet tak for hjælpen vh Johnny Jørgen Larsen

J.J.Larsen
Hvordan kom Weiler pludseligt i spil? Jeg troede vi talte om en Schaublin.

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis