Ingolf..

Hva så guys m/k´ere, kom I helskindet gennem den bette vind i nat?   

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jo - men en enkelt knækket kvist, har jeg da fundet ;-)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Et væltet træ på nabogrunden, fik lagt lidt hæk ned... 2 bonsai er faldet på jorden, uden at der skete noget   
Så alt i alt er man sluppet billigt.

Det er faktisk 4 år siden på datoen i går, at Bodil lavede en mindre skade på husets tag og kostede et træ i haven...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Låget blæste af kompostbeholderen og en basilikum, der står i en urtepotte, væltede!  :-(

Gad vide om jeg skal have fat i forsikringen?


Med venlig hilsen
ktm

 

PinkHenrik skrev den 29-10-2017 15:54:25

Et væltet træ på nabogrunden, fik lagt lidt hæk ned... 2 bonsai er faldet på jorden, uden at der skete noget   
Så alt i alt er man sluppet billigt.

Det er faktisk 4 år siden på datoen i går, at Bodil lavede en mindre skade på husets tag og kostede et træ i haven...

 Bodil var den 5. og 6. December 2013, så ikke helt fire år endnu :-)

(Når man bor i Jyllinge Nordmark glemmer man det ikke så let.....)


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Wezio skrev den 30-10-2017 06:31:48

 Bodil var den 5. og 6. December 2013, så ikke helt fire år endnu :-)

(Når man bor i Jyllinge Nordmark glemmer man det ikke så let.....)

 Du har ret... det var ikke Bodil, men jeg kan læse mig til den hed Allan...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Ja vi kom heldigvis helskindet igennem stormen. Udover en masse blade og beskidte vinduer   


Jacob Christensen
Outdoornu.dk

Ja her lykkes det heller ikke denne gang at komme af med nogle ualmindelig grimme havemøbler som jeg absolut skulle have i gave for et par år siden - jeg havde ellers stillet dem frem, i håb om de var væk næste morgen.   

Åh, den smule pust vi så her i Thy, er det kun DMI og den skrevende presse der gider og kloges i. Her nywes vi med og tænke NÅ, ikke andet !


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis