Powercraft Elhøvl

Har købt en ny rem til min elhøvl, men den er godt nok stram, hvordan sætter jeg den på nemmest.
Og hvor er peecee blevet af, findes der alternativer?


jvk
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Et gæt, i varm vand før montering.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Hvordan fik du så sat remmen på JensViggo ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Først remmen på det lille "tandhjul" og derefter drejede jeg det på det store, egentlig rimelig nemt og simpelt.


jvk
jensviggo skrev den 26-10-2017 05:35:43

Først remmen på det lille "tandhjul" og derefter drejede jeg det på det store, egentlig rimelig nemt og simpelt.

 Ok, jeg troede du spurgte fordi du havde virkelig store problemer med og få den sat på.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce
Hvor har du købt drivremmen til din Power Craft elhøvl?
OleGreve skrev den 21-06-2021 13:16:55

Hvor har du købt drivremmen til din Power Craft elhøvl?

jeg fandt nogen på ebay eller her  https://www.primusdanmark.dk/elhvl/248-klinger-til-ferm-elhvl.html?utm_source=dba.dk&utm_medium=Boost&utm_campaign=BoostConnect

2pcs Electric Planer Drive Driving Belt for 1900B Girth Electric Planer B zw BF 
100% Brand New and High Quality !
Product name: for Makita 1900B belt
Overall length: 238 (mm)
Material: polyurethane
Width: 9.6mm
Color:Orange
Package Included:2pc

https://www.ebay.com/itm/314244745730

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis