Tøj der lugter dårligt! HJÆLP😳

Hej! 

Jeg står midt i en husrenovering, og deroveni skal min kæreste og jeg være forældre, vi har derfor lejet en opbevarings boks, hvor vi har opbevaret, alt tøjet til den lille ny, da det er ved at være op over hente vi tøjet den anden dag, og det lugter virkelig indelukket, ikk jordslået men har en rigtig skidt lugt, der tøj for flere tusinde kroner 🙄🙄🙄 

- har nogen en ide til hvordan dælen vi får det væk, mvh Kevin 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du prøvet at vaske det ?

Ellers kunne en tur på renseri måske være vejen frem.


Vi prøver igen, i morgen --

Prøv at lade det hænge ude nogle dage, det syntes jeg plejer at virke.


Morten

Jeg anbefaler et renseri. Ellers en kombination af vask med duftstærkt vaskemiddel og luftning i et par dage.

Jeg har en bestemt T-shirt, lækker og blød, men den lugter af "våd hund" selv når den er tør. Jeg prøvede at bruge vaskepulver (til hvid tøj, med blegemiddel), i stedet for det flydende vaskemiddel jeg normalt bruger. Det hjalp.


Træd ikke på mine ledninger :o)

Har lige læste lidt om r10, og det lyder som noget der virker ! Jeg vil købe sådan en flaske og se om der ikke kan gøre underværker 😊👍🏽

R 10 virker. Min datter var så glad da hun havde købt et langhåret gulvtæppe for nylig (Brugt). Da hun skulle hente det fik hun det gratis fordi "der vist var en kat der havde pisset på det" og det var der i den grad. Hun smed det på et gammelt havebord og lod det ligge. Det blev det ikke bedre af. På et par bukke i mit store drivhus så det kunne tørre, det stank uhyggeligt meget. Så købte jeg en ½ liter R10. Der skulle kun et par pust til og lugten var væk.  Jeg går stadigvæk og spørger til tæppet, men nej, det lugter ikke mere. Jeg havde ellers min tvivl om det virkelig var så godt, men det var det.

(Og nu bruger jeg et enkelt pust når en af kattene prutter)


Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis